Tuesday, September 7, 2010

:: misi raya II ::

jika taun lepas,xsempat nk tukar duet raye byk2x..
taun nie dgn penuh semangat tukar duet raye awl2x..


isi duet raye awl2x..

then label sampul  raye,
kang xpasal2x tertukar,tersilap bagi pd yg xberkenaan..

hehehe..
*t tyme nk bg baru aku buang label2x nie..hehehe
jua buat nenda..
sampul berlainan buat sedara mara yg laen..

dan aku dah dapat HIDAYAH nk bagi duet raye utk adenda aku d perantaun itu..
aku DOUBLE okeh!!!*sbb taun lps xbagi..hehehe
dear adenda aku terchenta : taun depan sile balek malaysia beraya yer!!!!xbalek,aku xmo double2x lagi duet raya!!!

misi raya malam nie : sile buat kek,t xpasal2x umum raye luse,xterbuat la kek la aku..laju trus balek kg!!


luv,
selamat berpuasa..

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers