Tuesday, November 16, 2010

:: 5 S ::


assalamualaikum sume!

aku taw semua orang tgh syok saja arinie..
msg2x balek kampong..
esok raya..
aku?
owh,arinie aku ade kursus..
5S
ala,yg prinsip jepun tue..
so,ade hikmah la kan..
ade gak penganjur yg bsimpati yg anjurkan kursus utk orang yg xbalek kg nie..
huhuhu..
ok la kursus tue..
utk bg pemahaman kat bdk bru mcm aku nie..

suasana 5S..
pastu...
 mr KY tunjuk bakat..

 jeng2x..

 peserta lelaki pom excited..

pastu aku dapat yg niee..
 *
*
*
*
hik..suka!!!
siap ade luv lagik utk ai!

yg puteh tu,mr KY bg kat k anis..

thanks ya mr KY,anda mceriakan ari saya!!
:)
abeh kursus.....

balek je umah,
sunyiii je..
telipom kampong,sume balek kecuali aku..n op kos adek aku kat mesir nuh..;p
so,aku dpt merasa la feelin' perantaun nie..hahaha..
perasaan?
heartless..
huahuahua..

so,aku dok men susun cik itek aku...
bilang2x...
susun dlm barisan...
 masuk barisan sume cik itekkk!!
aishhh...
pastu aku masukkan balek dlm kotak..
hahaha..
xde motip langsung!


oh,ni 5S utk aku arinie..
-sengal-sedih-sentap-sayu-sendiri-
oh!
selamat ari raya aidil adha..
kepada sume..
ni 1st tyme aku beraya sorang2x, n last raya haji as cik aJa..
syahdu saja~~
pengorbanan utk aku..


terima kaseh kat adenda aku yg kol aku direct dri mesir,nk abehkan kredit katenyer,xpela,at least ade gak orang teman aku borak2x..lame gak,15minit borak ngan die td....die kate nk balek mesia pertengahan taun depan..dah suh siap plan2x ajk die p tumpang menyendeng pakej honeymoon aku..
kite g pulau nak?
pulau melaka!!!
hahahaha!!!

mie : t aku pikirkan mane pulau lagik yg best nk melencong!!

da!



No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers