Sunday, November 28, 2010

:: madoh ::

assalamualaikum sume!

madoh = hulur kad,jemput2x semua..

okeh...
arinie,aku mintak izin mak+ayah nk g madoh semua kawan2x+cikgu skool dlu..

okeh..
trun pkl 10 am smpi 10pm..

perasaan?
penat giler..
tp aku lagi hepi giler..
bila lihat reaksi teman2x+ckgu2x tyme bce kad..

thanks sume..
thanks eyie,azyati,anah sbb teman aku..

nk minta ampun kpd yg xdpt aku hulur sndr..terpakse passing2x akibat kesuntukan waktu..
ketahui lah..aku amat mengharapkan kalian semua dpt hadir nanti..:)

emmm...
soklan lazim bila d bertemu teman2x+ckgu..
"aja,kurus nya kamu,kenapa?????"
"aja,t nk balek tukar husm ke?"

emmm...
ketahui la korang sume,aku da penat nk mjawab knapa berat bdn aku susut giler..
hihihi...
n terima kaseh d atas segala nasihat n dorongan pd aku dlm sume aspek!

i lap u olssss...

k lah..
nyte..
esok byk lagi kerja nk buat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aJa!aJA!fightinGGGG!

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers