Thursday, November 25, 2010

:: rubberstamp kami---> D.O.N.E! ::

assalamualaikum sume..
kamu semua..
saya dapat MMS dr en apiz..
 -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaaaaa!!!

rubberstamp kami dah siap...
en apiz buat 2 jenis  yer..
nape 2 jenis?
sbb, design atas tu aku nk buat projek len,design bwh bru utk paperbags..
seperti yg aku minta..
hahaha..

klu korang perasan la..
aku buat H & H
sebab?
cop nie utk 2 majlis..
so,x aci la kan klu name Hafiz & Hajar dlu d depan,klu tu majlis d umah aku..
n
sebaliknyer..
n
naseb baek name kami mula pangkal yg sama..
so,xde hal..xde mende nk gaduh2x..
H & H--->t; fair n square..;p

n
klu korang perasan..
aku design xbuat tarikh pom..
sbb t bley guna lagik d kemudian hari..
mane taw..
buat kenduri akikah anak ke kesyukuran laen ke d mase depan..
so..
JIMAT untuk masa depan!!
t beli cop tarikh saja..
utk mengecop..

oh,aku dah xsabar nk balek kampong utk ambil rubberstamp tu..
n cop kat paperbag aku nanti..

t nk beli stamp pad kaler ijau ke pepel?
emmm~~
hiksss...

*design tu aku google n edit pastu email kat en apiz,die p tolong buat kat kedai rubberstamp biasa2x saja..ehem..ape yg penting,KERJASAMA!!walaupom dok jauh ye!

*en apiz kate :"tokei kedai tu penim,xpernah lagik org mintak rubberstamp bercorak2x macam nie..;p



No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers