Wednesday, November 3, 2010

:: akhirnya, aku tewasss... ::

sadis je bunyi nyer kan?
memang pom..
hampir semggu aku bertahan xmo pegi jumpe doc walaupom klinik 2 bwh tmpt kije je..
nk naek tmpt kije,kna lalu klinik..
dahla klinik tip top..free plak 2..
awat aku susah bena nk p klinik?
sebabnyer..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
aish...
 ni la...
close up sket..
 UBAT!!
walaupom aku kije kesihatan,aku xsuke makan obat..
sedaya upaya aku jaga kesihatan diri..
tp klu xsaket itu,bukan namanya manusia..
kan?
dan Tuhan pom bg saket kat hamba DIA supaya umat-NYA sentiasa ingat kat DIA..
:)

maka,
hasilnya,
dapatlah...
tu la..

dah semggu..
bp sgt rendah..
seb baek berat maintain,trun o.5kg je pom..
tggi maintain <---ape kaitan?hahaha..

oh,bagaimanakah nk abeskan sume inie?????
T_T
doc ckp,klu xsehat2x jugak,kna buat endoscopy..
sbb dah lame..
hoh??????

tulunnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!


b2b sekalian..
sile jaga kesihatan anda...
klu saket,sile p jumpe doc trus..
sekian..
;p

2 comments:

JuAn NaSir said...

amik.....degil sgat...cam susah sgt turun bwah jmp doc, ckp bff ni bukan nk dgr,huhu...

:: aJa :: said...

amik mu...;p
terime kasih bff..
amek berat psl diri ku inie..;p

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers