Sunday, November 7, 2010

:: suratan atau kebetulan ::

macam lagu plak kisah idop arinie..
huhu..
ye la kan..
memburu handbag n kasut xsuda2x sampai la arinie..
dan jadi suratan
bila yg berkenan gilerrrrrr xde stok n saiz..
ohhh!
ini bukan kali pertama begitu..

ini sudah masuk kali ketiga!!!
aishhhh...

last sekali..
aku surrender..
ku khabarkan saja pd en apiz..
bia dia menetukan..
last2x ptg td..
dlm ke'demam'an die..
p survey utk aku..

n
lepas ber'mms' dgn jaya nyer..
die telah bjaya menemui handbag itoo..
tetapi..
misi mburu kasut..
belum selesaiii lagik..
inie la dinamakan kebetulan..
bila kita berkenan..
mula la masalah..
xde saiz la,abeh stok la,ade kaler len la..
aishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

aku stress..
en apiz stress x?
sape suh last2x minute buat kije..
vendor pom dah mintak brg utk d gubah..
huahuahua..
big clap utk en apiz!!muah!!!!

oh!
dlm mbawa ati yg lara siang td..
aku menemui dress utk d jadikan salah 1hantaran..
agak2x..
FMIL terkejut x tgk dress aku nie?
heeeeee~~
peace FMIL!!!
*xterbeli jubah plak*
heeeeeee!

teaser sket..;p
*c!ade ci itek d citu...hahaha
*bilik aku serabut..crowded gler..*_*





No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers