Wednesday, November 24, 2010

:: behind da scene : his reception ::

ahad:
bangun pagi2x..
sambil2x updates fb...
abe oh suh aku ikut die p butik nk make-up2x...
so,aku pom bsiap2x..
last2x,aku kna bebel ngan abe oh sbb lambat..
;p

pastu p butik..
MUA suh dok rilek2x dlu...die tgh make up  nadia..
kan dah kate,2 jam kna tggu..pengantin lagik setkt 10minit je pom bsiap..
aishhh!!!
lalu..
kami pom dok melilau saja d butik itu..

 pegang patung
 "aishhh,cantek awak!!"
ngurat patung
hahaha..
 then k nadia hampir siap,bru MUA suh abe oh pakai baju
ijau..
 tggu bini bsiap
 pastu kna pakai tepung
 n lipstick..hahaha
 pakai sampin

 pakai brooch
okeh : da siap!!!

*MUA tnyer : "bila majlis d kelantan?"
k nadia : "2mggu lagik,buat sekali ngan adek die nie"
sambil jari tunjuk kat aku..
MUA : *ngan muke terkejut "hah?akak ingat die nie budak skolah lagik "
-_-!
okeh,ni bukan kali pertama ayat tue keluar dri mulut org...dah beratus2s kali..
aishhh...muke aku muke budak lagik ke?
en apiz slalu ckp die nanti kawen ngan budak skola..
xpe2x..
atleast aku awet mude..
hahaha...

k lah..
t sambung lagik..
part ii plak..
;p


2 comments:

Anonymous said...

budok skoloh.. hahahaha!

:: aJa :: said...

iyo la..saye budok skoloh lagik!!!aishhhhhh!

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers