Friday, November 19, 2010

:: kanopi ::

perihal majlis kenduri d rumah..
mmg aku serah 100% kat ayah n mak..
katering,kanopi,jemputan saudara mara dll..

ye la,
aku dok jauh,
talipom je la tanyer kabar ,2 je mampu.. hiksss..

td,
ak talipom mak, sbb aku nk beli bunga telur n doorgift..
*sempat aku p merayau td waktu rehat*ahaksss*

pastu borak2x ngan mak..
mak kate dh cakap kat vendor kanopi..

"mak cakap nk kanopi kaler pink+ijau"
"pastu tokey kanopi tue terpaku,terkejut kot,die ckp xpernah lagik orang request kaler mcm 2..slalunyer,pink+putih,xpun ijau+putih"
"mak pom terkejut jugak tgk reaksi die...pastu mak tanyer,bley x?klu xbley,kite consider salah satu kaler"

tokey tu ckp,nanti die balek bincang ngan bini die..

ha ha ha..aku hanyer gelak je la..
biase la..
dok kampong,nk buat something yg agak lari pd kebiasaan,orang akn tkejut..sikit,kan..
tp klu x cuba..mane taw? kan? heeeeeeeeeee~~

*mula2x dlu,ayah ckp xmo guna kanopi sbb porch depan umah+sisi umah dah besar..tp last2x akur jugak ambil kanopi sbb ayah pernah p kenduri xde kanopi,die rse pelik+xde suasana kenduri..hiksss*macam2x...*

kebiasaan nyer :

 pink saja
xpom hijau saja

nak lari sket..

biru pink...

ijau pink???
emmm..
kite tgk lah macam mane nanti..
ade,ade lah..
xde,kite reda..
:)


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers