Wednesday, November 24, 2010

:: reda ::

assalamualaikum sume!

okeh,aku bhutang 1entry resepi abe oh escpecially kat silent reader aku,xlen xbukan adek aku yg nun jauh d bumi anbia..
sbb : aku xsempat nk transfer gambar dari camera pinky ku lagik..ingat semlm dpt buat tp balek lewat plak p alor star,p makan kenduri kawen..

mase femeli sume bkumpul utk majlis abe oh,ramai yg perasan..
susuk badan aku yg terlbey kurus dri sblm tue..
ate nyer nk buat mcm mne..
aku kehilangan 5kg dlm mse sebulan..
48kg--->43kg!
yup..
mesti nmpk skinny..uhuhuhu..
en apiz xtgk aku lagik nie..klu x,penat aku kna tadah telinga dgr kanak2x tu bebel..hohoho..
lagik la bila dok pikir..
"mcm mne la rupe bju nikah+sanding aku nanti...byk ke kena outer"
aishhh...

reda!
dlm mse 10hari, aku harap dapat tambah sket berat badan...sket pom xpe!!!!

owh..
mak dah bawakkan madu utk aku..
ALHAMDULILLAH,aku amalkan..saket tekak yg bru nk jadi nie pom da kurang..

okeh..
sekarang xde ape2x lagik nk buat kat penang nie..
sbb aku dah siapkan sume..
tggu balek kampong saja sbtu nie..
n bertungkus lumus buat ape2x saje kat kampong nati..

so,follow the flow~~

okeh..
aku start cuti ujung mggu nie..
3 minggu!!
berbaloi x aku xcuti raye?hiksss..
tp..
nanti 2 ari sepjg mggu tue(selepas kenduri),
aku kna attend kursus immunohematology d penang nie..
tp xpe, sbb aku heret sekali en apiz..hahaha
*seb baek en apiz d bidang yg sama*
pastu aku smbg cuti balek..p honeymoon ka,p jalan2x ka..
*berangan je lbey*

td..
aku check email..
tgk2x aku kna attend team building plak..
22-24dec d bukit merah..
huh..seb baek!!!!
bru je lepas abeh cuti nanti..
klu x,idak ler muka aku hangus terbakar klu buat sblm kenduri..
tp xpe,inai maseh d jari..hikss

till then..
aku reda..

"Allah swt works in mysterious ways. Satu hari, kita akan diuji dengan pelbagai ujian yang AMAT berat, satu hari lagi boleh memberi ganjaran yang berlipat kali ganda. Janji, kita kena sentiasa sabar & redha… pasti hikmahnya akan diberikan! For sure… guaranteed!"


9 hari lagi..
:)

senyum saja..













No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers