Saturday, November 13, 2010

:: ari yg gumbira ::

salam
semalam sedih..
arinie aku gumbira..
seb baek dah p jumpa doc malam td,klu x, datim bsama dicup terpakse d postpone gara2x saketku..
pagi2x,aku dah telan ubat dgn harapan dpt bgumbira dgn dicup..

dri janji pkl 10am,jd 11.30pm gara2x bnda yg xdiingini berlaku..
owhh, arinie,aku plan ngn dicup p merayau ke seberang utk soping..
biase lah,hanyer aku n dicup je perantauan yg xbalek kampong beraya aji..T_T *sob!sob!*

dengan kejadian xdingini berlaku slps makan..
pastu enjoy p tgk wayang..
pastu p hunting last brg hantaran aku..
n jam tangan dicup y bru d beli dgn jaya nya..
masing2x hepi sbb semua d plan dpt d beli..

 cuba teka kami tgk cite apa?
 ehem,ngintai ape kak oit?
 muke hepi dpt beli jam baru..;p

kasut hantaran : DONE!!!

*knapa la,aku p gurney last sekali,pdhal kat cni la plg byk sekali pilihan*
*_*

lepas siap,kami ke hospital pulau pinang ziarah anak k asma...
n pulang..

n terima kaseh kat dicup sbb teman ai p merayau arinie..
muahhh!!!

-orang nampak aku msti kate aku xsaket,dat y aku bley jalan2x ngan jayanyer td,klu xmakan ubat?maknenyer dok kat umah je la,ke hulu ke hilir dr bilik ke bilik air..huhuhu-
da!





No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers