Tuesday, November 30, 2010

:: edisi lari pecut ! ::

assalamualaikum sume!

pagi td kan da mmg rse stress giler la,ngan abg aku tue..aishh..xtipu!
pastu kan,seb baekla mak ade,aku syg mak!!!!die byk tiup2x kate2x semgt kat aku..
okeh..

aktiviti arinie :

1. me'reveal'kan brg hantaran utk en apiz..
    -walaupom kat cni ramai yg dh taw,ketahuilah,ahli keluarga aku xtaw pom aku ade blog...ha ha ha..dan ade yg tkejut termasukla aku sendiri(sbb aku pom xtgk lg sebhgn brg tue),ade yg teruje,ehemmm..ade berbaur2x kejelesan..

2. p kota bharu..
   - beli brg yg kurang..doorgift yg xcukup+brg utk hantaran+tudung nikah+tudung bertandang+beli kaen net buat veil(sempat lagi aku DIY,;p)+tempah kek+tempah bunga..


   - Alhamdulillah,perjalanan soping arinie sgt bjalan lancar..aku da cuak dh bila mak kate kotak doorgift xcukup,bla p survey kat kedai bru bukak d kb tue,aissshhh,ADA weh!!!!suke aku!

  - tudung nikah+tudung bertandang,sgt cuak jugak sbb semua kije aku yg last minute,tp ALLAH mpermudahkan pcarian ku,senang je jumpe! suke aku!!

  -DIY veil - dah beli kaen net lembut.. ehem,ni mmg kije giler2x aku,tp d sokong oleh mak aku..so aku suka!t lah tggu kemunculannyer..:)

- tempah kek - hoh,atas nasihat semua,aku p tempah je kek*kije giler last minit*siyes,p kedai,aku cakap aku nk kek mcm ni,mcm tu,okeh..ari khamis nie dtg amik..suke aku!deposit done!kek biase2x je,buat pemanis mulut..hiksss
meriah je aku tgk kek utk budak2x..aishh

 - tempah fresh flower -okeh,ni aku sedey,aku lupe nk bwk balek kaen felt aku,maka angan2x nk buat handbouquet felt xkesampaian..maka, aku punyer idea!umah aku kan byk giler bunga orkid!pastu aku balek nie,aish,lebat je berbunga orkid nie...ehem,p usha mak nk mitak permission nk orkid die..skali,kna reject bulat2x ngn mak aku..T_T sbb ,mak kata,nanti orked tu penyeri d kwsn rumah+khemah nanti..so,reda..p serbu kedai bunga...n seb baek..aku tempah carnation+daisy,tu atas nasehat mak aku..lagipom aku xsuke ros..so,xde hal..suke aku!deposit done!

 carnation..mak aku ckp,klu x,aku xtaw bunga apo nie..;p
 daisy? sbb comey..hikss

-  n jumpe sat en apiz,die nk bg hantaran yg xcukup+bg banner+bg paperbags..n wish ols da bes tn da!ha ha..

3.cop paperbag..
 - siap!pagi2x da org komplen bunyi mcm posmen dok cop setem kat surat..ha ha ha..lantakla..suke aku!
    t aku buat post special utk paperbag nanti..
utk belah en apiz..
ko,aku kan rajin..sume aku nk buat..*_*
4. buat guestbook..
 - bru half way siap..ha ha ha..sambung lagik esok..;p

5. buat hantaran..
   - tp xsiap lagik..ha ha ha...sambung esok!
bilik pengantin yg haruuuuu!
bakul utk letak doorgift..:)

yg best sekali?
mesti la makan!
amek ko,sume dok pakat jamu aku,makan byk2x..dgn harapan nmpk berisi sket..
hahaha..
sempat kew???
;p

ehem..
byk x rse kije aku?
skrg xmo dah stress..
aku reda..
ikut saja flowwwwwwwwwwwwwwwwwww!
:)



esok,pelamin da nk pasang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
k la,nk tdo..

dlu pkl 10pm da tdo,pkl 6.35am alarm tulung kejutkan..
skrg pkl 1am,belum tentu dpt tdoo,pkl 5.45am da terbangun..

ehem..sindrom apakah inie????????

da!



No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers