Saturday, November 13, 2010

:: hari yg down,down,down oooo damn ::

assalamualaikum..

arinie,ari yg sgt mbuatkan aku down..down n down..

selepas terima panggilan drp ayah..
dan selepas mbuat panggilan kepada en apiz..

sebelum itoo..
saket 3mggu lepas kembali lagi..
setelah semalam aku dah kehabisan stok ubat..
n jugak tidak mjawab soklan quiz dgn jayanyer..

T_T
sedey..

tak taw nk kate ape weh..

td k anis ajk p klinik..
aleh2x klinik panel tutup..
so,
p klinik biase..

jumpe doc..
buat 2nd opinion la..
coz saket xkembali normal pom..
doc baek,senyum saja..
xmcm receptionist kat dpn 2..
harapkan mekap je tebal..
*sempat lagik aku komplain*

doc dgr saja penjelasan aku..
syok dok story kat doc..
last but not least,
doc check ape yg ptt..
n doc cakap aku ade simptoms IBS..
IBS?
apa itu??
huhuhuhu..
doc pom hairan kenapa aku bley adapt ubat ranitidine 2 dgn jayanya..
huhuhu..
aku xsalahkan 1st doc tue,yg tsilap mdiagnose penyakit aku nie..
doc cakap agak lama sudah aku bley bertahan..
ye lakan,dah 3mggu..*sbb aku kan anti ubat,;p*

aleh2x..
malam td dpt ubat lagik..
T_T

sedey..
doc cakap,klu ubat nie pom xjadi..
die suh p refer kat hospital terus..
further tests should be continued~~
dicup!!nk anta sampel ke lab microbiol bley x?;p

T_T

sedey..

so,kawan2x..
doakan saya agar saya cepat sembuh..

sy da penat!
d tambah lagi ari2x semakin suntuk utk mbuat persiapan..
T_T

ubat..
tambah lagik..
adehsssssssssssssssssssssssss!!!!




No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers