Thursday, November 4, 2010

:: cpt sembuh yer ::

arinie..
peir,ngoh+k wani singgah ke tmpt aku..
emm..
tkejut sbnrnyer,tba2x dpt panggilan dri peir kate nk mai lawat aku d penang..
upe3xnyer, peir tgh bcuti2x mesia d penang..
lunch td aku p tggu mereka d tol bertam..
niat d ati nk blanje org jauh makan sedap2x kat kepala batas nie..
tp bila peir tgk keadaan aku yg-xberape-bley-telan-makanan..
die suh bwk p mkn tempat biase2x je..
ati sedey gak tp nk buat mcm mner..
last skali makan moi sumenyer kerna aku..
huhuhu..
"ja,jaga diri n kesihatan,napok kurus bena dh 2"..huhuhu~~

n bwk mereka lepak2x d umah kejap 
sebelum mereka bgerak ke island..
huhuhu..
balek opis,tba2x tgerak ati kol mak..
hmmm..
aku ckp kat mak akan kedtgn peir sekeluarga ke penang..
bru la last skali ckp psl ke-tidak-sihatan aku..
mdengar suara risau mak..
xsemena2x air mata jatuh bcucuran..
mmmm..
sedey..
rse nk balek kampong lagik..
rehat2x..
mmg mggu nie aku xbuat ape2x psiapan..
xsehat lagi la xmud nk buat ape2x..
n malam nie,aku dah telan sume ubat xmcm semlm..
huhuhu..

td doc suh p jumpe die lagik sbb keadaan aku xbrubah..
nk tambah ubat lagik la 2...
tp aku ngelat..
xpi..
hehehe...
tgk la weekend nie mcm mne,klu still xok..
kna tayang muka lagik la kat doc ct..

*jari-jemari saya sehat,sbb 2 saye still bley berblogging*

doakan saya cepat sembuh yer..:)




No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers